joi, 8 august 2013

Acolo unde liniştea e la ea acasă...

     
   

       Între noi s-au aşternut atâtea gânduri nerostite, atâtea sentimente nespuse...şi totuşi o nouă poveste continuă să fie ţesută. Multe întrebări roiesc acum în mintea mea. Stau şi mă gândesc...raţiunea sau simţirea?
      Singurul lucru de care sunt sigură acum e faptul că m-am ataşat de sufletul tău, că ai reuşit să vindeci din rănile trecutului, ai vindecat cicatricile din sufletul meu. Încerc să desluşesc misterele din inima mea, încerc să-mi pun ordine între gânduri. Cred că am plecat în căutarea propriului suflet, în căutarea răspunsurilor, refugiindu-mă aici, unde liniştea e la ea acasă.
      Treptele calde simt greutatea grijilor mele. Aici, sub privirea nopţii, aud cum greierii cântă a linişte, aud câinii cum îşi latră poveştile, aud murmurul adierilor blânde. Te simt atât de aproape, dar câţi kilometri sunt între noi, câte ore, câte văi, câte ape, câte sentimente şi oare cât dor? 
      Lângă mine am primit cu căldură un fluture. Îmi aduce aminte de stolurile din stomacul meu. Sunt sute, mii, chiar zeci de mii. Dar dacă aceşti fluturi mor pe sfârşitul verii? Dacă toate acestea sunt provizorii? Îmi doresc atât de mult să pot să apuc fericirea cu amândouă mâinile. Mă simt ca un fugar, alerg mistuită de un dor nebun. Te rog doar să ai răbdare cu mine şi copilul ce stă ascuns în sufletul meu. Ai ajuns în viaţa mea cu un scop. 
      Simt vântul cum îmi încurcă buclele şatene, simt cum noaptea îşi face loc printre licăririle verzui ale ochilor mei. Natura mă cheamă, strigă...Dar gândul meu zboară...departe... Noaptea e din ce în ce mai densă, întrebările şi teama tot mai abundente. Şi totuşi...las liniştea să mă învăluie, las noaptea să-mi fie sfetnic, ea îmi va fi călăuză... Linişte...Magie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu