joi, 26 decembrie 2013

Magie...


Stăteam în aşteptarea acestei perioade ...aşteptam magia....
  Printre lucrurile casnice îmi rezervam timp să visez...să fac curăţenie şi în cămăruţa sufletului meu pentru a lăsa magia să îmi învăluie sufletului. Colinde, cadouri, bucurie, aşteptare... E perioada cea mai frumoasă din an..când îmi amintesc că în sufletul meu stă pitit un mic copilaş ce se bucură de fiecare fulg de nea, fiecare cadou, fiecare colindă. 
     Crăciunul este sărbătoarea ce ne adună pe toţi acasă, lângă familii, lângă cei dragi. Iubesc Crăciunul tocmai pentru acest farmec, indiferent unde aş fi mereu mă întorc acasă în Ajun...acolo unde de la bunici până la nepoţi ne adunăm în jurul unui foc şi îi mulţumim lui Iisus că s-a mai născut o dată în inimile noastre. E locul unde Magia ne aduce aminte cât de important e să iubeşti şi să fi iubit...
       Îmi amintesc cu drag de fiecare Crăciun al copilăriei mele, când tati mă ducea pe mine şi verişorii mei la fiecare vecin, pentru a le ura un Crăciun minunat. Era o tradiţie pentru noi, iar prin infantilitatea noastră reuşeam să le aducem un strop de bună voie tuturor celor care împărţeau strada cu noi.
      Acum...după ce am crescut...vreau doar un lucru: să împart magia Crăciunului cu cei dragi, să le dăruiesc câte un zâmbet, să colindăm, să trăim cu adevărat această Sărbătoare cerească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu