sâmbătă, 7 decembrie 2013

Rugăciune

      
    
         Caut...Găsesc? Simt cum timpul îmi alunecă printre degete, mi-e imposibil să-l adun. Am ajuns iar în acel punct când alerg haotic după timp...când viaţa mea bate printre acele ceasornicului. Aş vrea să pot pune pauză, să spun ,,stop joc" şi să mă eliberez din lagărele lui. Mă simt îngenunchiată în faţa provocărilor, tânjesc după libertate...
     Începe să ningă...încep să simt vântul ce-mi loveşte violent pomeţii...simt fulgii de zăpadă ce se încurcă printre buclele mele...dar simt şi furtuna din sufletul meu...iarna s-a instalat şi în acel loc unde nu credeam vreodată că va mai exista altceva înafară de soare... Situaţii peste situaţii, întâmplări care nu încetează să-mi arate că unele lucruri sunt în zadar.
      E corect să lupţi contra apelor, contra furtunilor pentru ceva ce nu e pentru tine.  Simt cum mă sufoc...nu mai am aer...plâmânii mei sunt înecaţi în vid...iar eu simt cum lumea mă înghite, cum aceşti uriaşi, numiţi oameni, mă dezbracă de toate sentimentele spuse şi nespuse. Încotro mă îndrept Doamne? Te rog, vino în ajutorul meu... Te chem pentru că mă simt rătăcită, Te chem pentru că şiroaiele de lacrimi nu încetează să curgă, Te chem pentru că am nevoie să mângâie acolo unde omul răneşte...Încotro mă îndrept? Întinde-Mi busola şi te rog nu lăsa să mă rătăcesc. 
     Mi-au rămas răni sângerânde, oamenii au lăsat cicatrici incurabile în sufletul meu... Doamne, de unde atâta răutate?
     Am visele mele, aşa cum fiecare dintre ei le au...ce mă împiedică să pot lua decizii... Mă rog pentru un singur lucru: să pot avea parte de linişte, lumină, încredere... Ajută-mă să-mi găsesc calea, să pot să mă ridic de fiecare dată când viaţa mă îngenunchiază, ajută-mă să mă pot ruga, îţi las Ţie sufletul meu, transformă-l într-o flacără vie, din care să radieze bucuria.
   

2 comentarii:

  1. Doamne, am avut si eu momente din acestea si posibil ca voi mai avea, e atat de greu sa treci peste rautatile oamenilor in care te-ai increzut si care te-au dezamagit, e atat de greu sa mai ai incredere intro lume atat de rea si perfida, de aceea ne intoarcem fata spre Dumnezeu. Foarte frumoase cuvinte. Multa liniste, lumina, incredere si speranta. Doamne ajuta.Amin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, El e singura cale spre a reuşi în această luptă. Prin Dumnezeu îmi încarc bateriile şi observ toate lucrurile bune din viaţa mea! La fel îţi doresc dragă Adina, Doamne Doamne să-ţi întindă mereu busola Sa!

      Ștergere