miercuri, 1 ianuarie 2014

Another story...

       
             E momentul acela când realizez că am trecut deja la o altă etapă a vieţii mele, realizez că a mai trecut un an prin sufletul meu. Încep să radiografiez, încep să calculez toate lucrurile bune din viaţa mea, să adun fericirile într-un locşor călduros din sufletul meu, scad toate tristeţile şi le împart la infinit, astfel toate rămân în trecut... în trecut... Ce-mi mai rămâne? Să înmulţesc toate zâmbetele...de zeci de ori...sute de ori...pentru a rămâne veşnic acolo.
           Cine a zis că magia nu există? E acolo, pitită în fiecare dintre noi, doar că uneori are nevoie doar de un mic imbold pentru a ieşi la iveală. Acum la cumpăna dintre ani, singurul lucru la care mă pot gândi e prezentul, el este singurul lucru care contează. Dumnezeu va avea grijă să-mi deseneze un fir roşu şi în acest an.
          Primul lucru: am să-mi iau fericirea de mână, am să lupt pentru ceea ce mă face fericită, iar o altă poveste a vieţii mele e pe punctul de a începe. 
             Happy new year, happy new story!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu