sâmbătă, 8 martie 2014

Cuvinte în dar. La mulţi ani, iubită mamă!

       
    Aş vrea să îţi spun, dragă mamă, că mi-e dor de copilărie, de tine... Aş vrea să mă proiectez acolo, în braţele tale unde nimeni şi nimic nu-mi putea face rău. Aş vrea să-ţi spun că nu mai vreau să fiu mare...vreau să fiu tot puiul tău cel mic. Însă timpul nu e de partea mea... Cred că cel mai mare regret al adolescenţei mele e faptul că acel copilaş din mine nu mai poate adormi obosit de atâta joacă în braţele tale.
            Aş vrea să adun toate florile într-o îmbrăţişare, să ţi le pot dărui...ele mă vor ajuta să-ţi pot arăta cât de mult de iubesc.  Însă nu cred că ar fi suficient...  Tu, îngerul vieţii mele, ai fost alături de mine zi şi noapte... Când s-a petrecut schimbarea? Când am crescut? Îmi povesteai adesea cât am fost de micuţă când Dumnezeu m-a trimis în lume. Nu pot să uit cum mă asemănai cu câte un fruct de fiecare dată când mai creşteam câte puţin în pântecele tale. Îmi spuneai că m-ai iubit din prima clipă şi că alături de mine te simţeai din ce în ce mai tânără.
            Amintiri...ce nu încetează să-mi coloreze mereu viaţa...amintiri ce le voi păstra aici, la căldura sufletului meu, pe veci.
            Chiar dacă viaţa mea nu va fi numai soare...tu mi-ai spus că mereu mă vei aştepta...şi mă vei ajuta să continui.  Îmi vei şterge mereu lacrimile ce-mi alunecă uşor pe pomeţi şi te vei  juca cu părul meu până voi ajunge să zâmbesc.
            Nu ştiu cum aş putea să-ţi mulţumesc pentru toate acele momente când ţi-am furat din orele de odihnă pentru a sta lângă pătuţul meu, însă niciodată nu erai prea obosită să mă vezi jucându-mă prin curtea bunicii cu micii pui de raţă, pe care îi sufocam cu dragostea mea.
            Datorită ţie am crescut frumos... m-am dezvoltat aşa cum m-ai învăţat tu, un copil cu frică de Dumnezeu, care nu uită că fericirea deplină o voi găsi mereu pe căile drepte. Tu ai fost mereu cea care mi-a ascultat toate ofurile şi problemele şi până şi acum mi-ai rămas cea mai bună prietenă. Indiferent de câte greşeli am făcut ai fost acolo să mă ajuţi să le întrept. Mi-ai oferit câte o îmbrăţişare călduroasă pentru fiecare succes, pentru că m-ai suţinut în tot ceea ce mi-am propus.
            Draga mea mamă... Mulţumesc că eşti modelul meu de curaj... tu eşti eroina vieţii mele... Îmi areţi de fiecare dată ce înseamnă o faptă bună pentru că tu mereu ai făcut binele necondiţionat. Nu pot să nu amintesc de momentele când încercai să rezolvi problemele tuturor şi dădeai tot ce aveai mai bun din tine pentru a-i vedea pe ceilalţi fericiţi.  Deşi viaţa ta nu a fost mereu aşa cum ţi-ai fi dorit, ai acumulat energie şi ai continuat, indiferent cât de greu ar fi fost.  Aş putea spune că tu erai pionul care făcea ca toate lucrurile să funcţioneze, cea care ştia mereu unde sunt toate lucrurile, cea care punea totul în ordine.
            Aş vrea uneori să pot lua din greutăţile ce îţi apasă umerii în unele zile...aş vrea să pot alunga din problemele ce îţi mai fură zâmbetele. Draga mea mamă, aş vrea să-i pot mulţumi lui Dumnezeu că te-a ales pe tine pentru a mă aduce în bătaia soarelui, că m-a aşezat în braţele celei mai minunate mame.
Sunt norocoasă că sunt fiica ta... Mă simt privilegiată că eu am o mamă căreia să-i pot spune un ,,La mulţi ani!” de ziua mamei, că în fiecare dimineaţă am pe cineva care să mă sărute uşor pe frunte şi să-mi spună ,,Şi azi vei reuşi, puiul meu!”. Aş vrea să îţi ofer din tinereţea mea, să te pot păstra pe veşnicie, mama mea cu  chipul în floare.
Nu ar fi cuvinte suficiente să-ţi pot demonstra cât de importantă eşti... nu mi-ar ajunge toate săruturile adunate toate pentru a-ţi arăta imensa şi nemărginita mea iubire.  Vreau să şti că ţie îţi dedic tot ceea ce sunt azi, această ,,EU”, în întregime e rodul iubirii şi al grijii tale. Mă rog pentru un singur lucru: să te pot face mândră de mine mereu, să nu-ţi umbresc vreodată zâmbetul.

Draga mea mamă, vreau ca atunci când voi fi mare...să fiu o mamă cum eşti tu...iubitoare, deschisă, grijulie...prefectă! Te iubesc!

2 comentarii: